Digital StillCameraReklama jest dźwignią handlu, wiadomo to od bardzo dawna, jednak to właśnie w XX i XXI wieku przybrała ona największe rozmiary. Plakaty, spoty reklamowe, kampanie reklamowe droższe nie raz, niż niejeden film rodem z USA, mają zachęcić klientów do korzystania z konkretnych usług albo zakupu konkretnych produktów. Niewiele jest marek, które mają już takie poważanie, że nie potrzebują wielkiej reklamy, gdyż są nią same w sobie. Jednak i one od czegoś zaczynały, od drobnej reklamy, która przyniosła ogromny sukces. cukierki reklamowe to jeden ze sposobów na rozpoczęcie i prowadzenie działań marketingowych. Można zamawiać je w wielkich ilościach i wbrew pozorom nie jest to przesadnie drogie. Jednocześnie istnieje możliwość samodzielnego wyboru ich smaku oraz opakowania w taki sposób, aby były jak najbardziej dopasowane do firmy i z nią kojarzone. Dzięki sprawdzonym recepturom cukierki reklamowe nie są jednym z niesmacznych, mało wyrazistych produktów. Wręcz przeciwnie. Są bardzo smaczne, a producenci dają możliwość wybrania jednego z kilku smaków oraz aromatów. Szczególnie popularne są wersje czekoladowe albo z nadzieniem czekoladowym, ze względy na popularność tego smaku wśród większości ludzi. Kojarzy się on z tym co dobre, miłe, z relaksem oraz przyjemnością jaki daje słodki smak. Poza czekoladowymi wersjami cukierki reklamowe mogą być również owocowe, jeśli to lepiej pasuje do profilu przedsiębiorstwa. Bardzo ważnym elementem podczas zamawiania cukierków jest wybór odpowiedniego opakowania dla nich. Jeśli firma ma już swoje logo to ono może znaleźć się na papierku okrywającym słodycze. Dzięki temu za każdym razem, kiedy klient sięgnie po cukierka będzie przypominał sobie skąd go ma. Zamiast logo cukierki reklamowe mogą posiadać hasło firmowe na opakowaniu, hasło kojarzące się z firmą, popularne emotki wyrażające nastroje, pozwoli to zachęcić młodsze pokolenie do zainteresowania się firmowymi produktami. Bardzo dobrze sprawdzają się typowe dla przedsiębiorstwa kolory, które można nadać opakowaniu. Cukierki jako element kampanii marketingowej firmy mają niezwykle duże znaczenie. Sprawdzają się o wiele lepiej, niż breloczki, smycze do kluczy, a nawet notesy. Są małe, można wziąć ich kilka, zjeść i mieć z tego chwilę przyjemności, która sprawi, że skojarzenia z reklamowaną firmą staną się znacznie przyjemniejsze. Spowoduje to, że jej produkty albo usługi będą budziły zainteresowanie oraz chęć zapoznania się z nimi bliżej. Dla każdego reklamodawcy jest to bardzo cenne zjawisko.