Jak słodycze wpływają na podejmowanie decyzji?


W niektórych sytuacjach słodycze mogą wpływać na podejmowane przez nas decyzję, jest to szczególnie widoczne podczas różnego rodzaju prowadzenia negocjacji handlowych, gdzie wykorzystywany jest aspekt tego, iż podczas jedzenia po prostu jesteśmy zadowoleni. Moim zdaniem, odpowiednie podejście do wszystkich z tym związanych kwestii może być niezwykle ważne, w szczególności gdy weźmiemy pod uwagę takie zagadnienia jak np: w jakich sytuacjach można stosować tego typu zagrania, ile kosztują etc. W ten sposób, są one bardzo często stosowane w ramach lunchu, po prostu strony umawiają się na zawarcie umowy podczas obiadu. Przy jedzeniu jesteśmy znacznie spokojniejsi, co bezpośrednio wpływa na znacznie większą swobodę oraz możliwość zawarcia umowy. Odpowiednie przedstawienie tego zagadnienia na pewno pomoże nam podczas podpisywania tego rodzaju umów. Zupełnie inaczej wykorzystywane są słodycze reklamowe, gdyż są one wręczane podczas różnego rodzaju imprez. Moim zdaniem, odpowiednie dobranie imprezy np.: oferty, targi, konferencje do grupy odbiorców będzie niezwykle ważne. Co więcej, odpowiednie rozdawanie tego rodzaju słodyczy może pomóc nam w rozpropagowaniu prowadzonej przez nas działalności gospodarczej, a w niektórych sytuacjach pomóc w zawarciu umowy. Są to pewne sztuczki, które małym kosztem mogą zwiększyć szansę na zawarcie umowy. Słodycze reklamowe nie dają nam tak dużej mocy jak podpisywanie umowy podczas lunchu, jednakże w tego rodzaju przypadkach po prostu zwiększamy szansę na zawarcie umowy. Koszta cukierków wahają się zazwyczaj od 0.5 zł do 1.5zł za cukierek z odpowiednio nadrukowaną etykietą. Tym samym, prawidłowe podejście do tego zagadnienia może pomóc nam podczas próby prezentacji wszystkich z tym związanych kwestii oraz zagadnień. Bardzo często też, gdy idzie o odpowiednie podejmowanie decyzji to duże znaczenie może mieć to, czy prowadzimy małą, średnią czy dużą firmę. Duże firmy z pewnością mogą sobie pozwolić na tego typu dodatki, podczas gdy dla małych firm z małymi kontraktami może być to zabójcza suma.