Istnieją takie formy reklamy, które bardzo często wiążą się po prostu z wydaniem pieniędzy w błoto. Dla przykładu są to różnego rodzaju formy reklamy oparte na słodyczach reklamowych, koszulkach, nadrukach, albo też po prostu ulotkach rozdawanych bez celu. Z tego też powodu, uważam że odpowiednie podejście do wszystkich z tym związanych kwestii może być niezwykle ważne. Co więcej, warto wspomnieć, iż wiele osób bardzo często celowo korzysta z takich form reklamy, które de facto nie mają żadnego celu. Moim zdaniem, to głównie agencje reklamowe odpowiadają za taki stan rzeczy. Nie są one odpowiedzialne za sam cel, więc czynią co tylko mogą, aby reklama była skuteczna (jednakże, nie zawsze im to wychodzi, czasem nawet celowo). Reklama przy pomocy słodyczy (np. : krówki reklamowe ) prawie nigdy nie przynosi oczekiwanego rezultatu. W ten sposób, jest to najczęściej po prostu strata czasu oraz pieniędzy na rozwiązania, które skuteczne w ogóle nie są. Moim zdaniem, tylko i wyłącznie odpowiednie przedstawienie tego zagadnienia na forum wielu osób będzie mogło co niektórych uchronić przed tego typu działalnością. Także nadruki na koszulkach najczęściej nie przynoszą żadnego efektu, jest to szczególnie widoczne, gdy idzie o koszulki w różnego rodzaju centrach handlowych czy też targach. W wielu przypadkach na siłę firmy starają się montować na różnego rodzaju pojazdach swoje loga, co także nie jest skuteczne. Gdyż loga firm nie są w ten sposób odpowiednio widoczne,a reklama rzadko kiedy się powtarza, aby mogła zapaść głęboko w głowę. Z tego też powodu, radzę uważać na krówki reklamowe, nadruki na koszulkach oraz różnego rodzaju nadruki an samochodach. Są to metody zupełnie nieskuteczne, które nie dają nam żadnej gwarancji prawidłowego działania. Można do nich podchodzić z dużą ostrożnością i to na własną rękę, ale nie polecam stosować tych metod szerzej. Z tego też powodu, odpowiednie podejście do wszystkich z tym związanych kwestii wydaje się tak ważne. Nieskuteczność może przynieść nie tylko straty na reklamie, ale także nie da nam efektu, na który liczyliśmy przez określony czas, a więc utrata korzyści.